wtorek, 30 maja 2017 r.  Imieniny: Ferdynanda, Gryzeldy, Zyndrama
Komentarze
Już 20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka

Dodano: 05.05.2017 12:16 | 11 odsłon | 0 komentarzy

W 2016 roku 20% sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku - wynika z raportu Top Thirty Global Media Owners opublikowanego przez agencję mediową Zenith. W 2012 roku udział Google i Facebooka w globalnych wydatkach reklamowych wynosił 11%, co oznacza, że 64% wzrostu wydatków na reklamę w latach 2012-2016 można przypisać tym dwu firmom.

Więcej w serwisie feedproxy.google.com »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 Informacje ze świata IT - neobit.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone