poniedziałek, 26 czerwca 2017 r.  Imieniny: Jana, Pauliny, Rudolfiny
Komentarze
Jak przygotować prosty cykl marketing automation na początek subskrypcji

Dodano: 05.12.2016 10:58 | 36 odsłon | 0 komentarzy

Pierwsze wiadomości, które wysyłasz do subskrybenta są kluczowe – kształtują jego doświadczenie z Twoją marką i tworzą standard dalszej komunikacji. Jeżeli ludzie chętnie zapisują się na newsletter Twojej marki, to dobry znak. Wykorzystaj ich zainteresowanie i przygotuj cykl wiadomości, który sprawi, że Twoja marka stanie się jedną z ich ulubionych i będą o niej pamiętać, gdy nadejdzie czas zakupów. W dzisiejszym artykule przedstawię, jak za pomocą marketing automation zaplanować cykl wiadomości powitalnych dla nowych subskrybentów. Dzięki starannie zaplanowanej komunikacji, będziesz mógł poznać swoich odbiorców i budować z nimi wartościowe relacje.

Więcej w serwisie di.com.pl »



Kod z obrazka
KomentarzeKomentarze:
reklama

Copyright © 2008 - 2017 Informacje ze świata IT - neobit.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone