czwartek, 25 maja 2017 r.  Imieniny: Borysa, Magdy, Marii-Magdaleny
Wiadomości z tagiem DirectX  RSS
GPU-Z z lepszą identyfikacją kart graficznych

Dodano: 23.05.2017 19:01 | 4 odsłon | 0 komentarzy

Najnowsza wersja aplikacji GPU-Z została wzbogacona o zakładkę Advanced z dodatkowymi informacjami o BIOS, CUDA, OpenCL, DirectX i Vulkan.

Źródło: www.benchmark.pl

Pamięć RAM w konsoli Project Scorpio wystarczy na kilka lat - twierdzi szef firmy Stardock

Dodano: 24.04.2017 12:58 | 6 odsłon | 0 komentarzy

Szef firmy Stardock, którą możecie znać ze strategii Ashes of the Singularity, wypowiedział się na temat konsoli Project Scorpio i niskopoziomowych API: DirectX 12 i Vulkan. Według niego 12 GB RAM-u w nowym urządzeniu Microsoftu wystarczy na kilka lat.

Źródło: www.gry-online.pl

DirectX Happy Uninstall 6.7 dla Windows

Dodano: 21.04.2017 12:17 | 5 odsłon | 0 komentarzy

DirectX Happy Uninstall (DHU) pozwala na łatwe zarządzanie zainstalowanymi w systemie bibliotekami Microsoft DirectX. Narzędzie oferuje takie funkcje jak tworzenie kopii aktualnych ustawień DirectX z opcją przywracanie ich w dowolnej chwili&...

Źródło: feedproxy.google.com

Dxtory 2.0.142 dla Windows

Dodano: 09.04.2017 12:00 | 8 odsłon | 1 komentarzy

Dxtory to rozbudowany program do nagrywania sekwencji wideo z gier i innych aplikacji korzystających z biblioteki DirectX lub OpenGL. Aplikacja zawiera wszystkie niezbędne narzędzia i funkcje do przechwytywania obrazu oraz wykonywania zrzutów&...

Źródło: feedproxy.google.com

3DMark z obsługą API Vulkan

Dodano: 23.03.2017 15:00 | 17 odsłon | 1 komentarzy

Kolejne API do porównania. Wraz z najnowszą aktualizacją dla benchmarka 3DMark, firma Futuremark wprowadziła w swojej aplikacji obsługę Vulkana. Dzięki temu użytkownicy mogą porównać, jak to rozwiązanie wypada na tle dostępnych w programie od początku DirectX 11 i DirectX 12. Przy okazji przygotowano też kilka poprawek dla oprogramowania.

Źródło: pclab.pl

Star Citizen porzuci DirectX i wymóg posiadania Windowsa 10

Dodano: 20.03.2017 9:36 | 12 odsłon | 0 komentarzy

Kolejna zmiana w procesie produkcji ogromnego symulatora kosmicznego Star Citizen. Microsoftowska technologia DirectX zostanie zastąpiona przez Vulkan, najnowsze API od twórców OpenGL.

Źródło: www.gry-online.pl

Star Citizen otrzyma obsługę Vulkana

Dodano: 19.03.2017 15:13 | 28 odsłon | 0 komentarzy

Firma myśli też o całkowitym porzuceniu wsparcia dla DirectX 11. Alistair Brown, przedstawiciel studia Cloud Imperium Games, które pracuje nad powstaniem gry Star Citizen, ujawnił kilka planów związanych z przyszłością produkcji. Twórcy tytułu chcą postawić na API Vulkan, kosztem DirectX 12, którego zaimplementowanie deweloperzy zapowiadali jakiś czas temu.

Źródło: pclab.pl

Starsze wiadomości »
reklama

Copyright © 2008-2017 Informacje ze świata IT - neobit.pl  - wszelkie prawa zastrzeżone